سلام اگر تنهایی،من خودت هستم در آینه ای دور دست که راز دلها پیوندمان میدهد بهار غم انگیز...ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32
من از این راه دور و از جدایی ها میترسماز این دلواپسی ها ...بی وفایی ها ... میترسم.به دنیا آمدم تا من خدا را ساده بشناسمدرون مسجدم اما زذکر بی خدایی ها ... میترسم.فقط با تو شوم مانوس در این خا بهار غم انگیز...ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119
ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118
ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105
هنوزسجاده ام رو بسوی قبله انتظار
پهن میشود؟
بهار غم انگیز...
ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151